niedziela, 17 grudnia 2017

Prezent idealny - zdradzam, gdzie szukać!

Szukacie pomysłu na prezent? Znalazłam miejsce pełne skarbów, a gdy zaczęłam przeglądać kolejne propozycje myślałam, że nigdy nie wybiorę tej właściwej rzeczy! Ale w końcu się udało... i jestem pewna, że i Wam się uda...


Prezenty upolowałam na stronie My Gift DNA, i o jednym z nich dzisiaj Wam opowiem, bo czasem zamawianie rzeczy przez internet jest wielce ryzykowne... nie tym razem! Jestem zachwycona!

MyGiftDNA.pl – personalizowane prezenty

Portfel to taki prezent, który można by uznać za neutralny, teoretycznie możemy go podarować każdemu... choć w kategorii neutralnych prezentów pierwszy jest kubek, świąteczne skarpetki, ramki na zdjęcia. Portfele portmonetki obok notesów i kalendarzy znajdują się w rankingu nico niżej... 

Zastanawiałam się czy nie jest to zbyt mało osobisty pomysł, jak na prezent dla męża, ale doszłam do wniosku że jest:
przydatny (a mąż akurat potrzebuje portfela)
elegancki - skórzany 
zabawny (ma wytłoczony napis) 

Po prostu oczyma wyobraźni widzę już męża, który chwali się kolegom jakim to był milionerem, a teraz ma rodzinę i doszłam do wniosku, że to jest coś, co go ucieszy.
Tym bardziej, że on zawsze chce dostawać zegarki i portfele, więc dlaczego nie?



Byłam bardzo mile zaskoczona opakowaniem, spodziewam się, że będzie to po prostu zwykłe pudełko, takie wiecie już z grubej ozdobnej tektury, a portfel jest w drewnianym pudełku z grawerem. Jest solidne, można sobie zażyczyć dowolny napis, a w środku portfel jest zawinięty w elegancki kawałek materiału. Po prostu wytwornie...
Tak naprawdę prezentuje się to tak ładnie, że prawdę powiedziawszy nie trzeba już jakoś specjalnie pakować tego prezentu! 
Portfel jest elegancki, bardzo starannie wykonany, tłoczenia są wyraźne, tylko trudno uchwycić je na zdjęciach... Żałuję, że nie ma takiej damski wersji z jakimś innym zabawnym napisem!

          

Co do ceny... może się wydawać wysoka, ale myślę, że płacimy za jakość oraz personalizację! To nie sztuka kupić pierwszy z brzegu portfel, ten jest wyjątkowy, zabawny, a dodatkowo opakowanie również jest personalizowane.
Kolejny plus to szybkość! Przesyłka dotarła do mnie w ciągu 48 godzin. 

Bardzo się cieszę, że wybrałam właśnie ten przedmiot, mam nadzieję, że już niedługo ucieszy się mój mąż. Na pewno będzie zabawnie! 

Jeśli szukasz prezentu dla osoby bliskiej i chcesz, żeby pamiętał o tobie w każdej chwili to myślę, że dla mężczyzny właśnie zegarek albo portfel to są takie przedmioty, które on zawsze ma przy sobie! No i wyczytałam gdzieś, że jak mężczyzna wyciąga portfel z takim napisem to od razu wie, komu kupować prezenty! Liczę na to, że przez najbliższy rok to ja będę obdarowywana.

Muszę zaznaczyć, że na stronie MyGiftDNA można znaleźć całe mnóstwo prezentów, które mogą być całkowicie personalizowane! Jeśli chodzi o portfel to tłoczenia nie mogą zostać zmienione, ale na pudełku może być już dowolny napis, jednak na stronie można znaleźć mnóstwo rzeczy, które zostaną dostosowane do Twoich potrzeb! 
Jak choćby imienne kubki termiczne, fartuszki, kieliszki, kubki. Pewnie ogranicza Was tylko wyobraźnia, no i może powierzchnia... 

Fajnie dostawać takie personalizowane prezenty... tym razem postawiłam na męża, ale chętnie przygarnęłabym też:
dla siostry: patera lub deska do krojenia
dla szwagra: karafka i kieliszki Stormtrooper (można kupić komplet lub osobno)
dla dziadków: drzewo genealogiczne 

Po prostu taki ogrom prezentów, że sama nie wiedziałam, co mam wybrać i  gdyby nie to, że po wrzuceniu wszystkiego do koszyka wyszły by mi te miliony, których mój mąż już nie ma - to pewnie bym kupiła pół asortymentu!

Dodam, że do końca roku możecie skorzystać z promocji - wiele rzeczy jest przecenionych aż o połowę!
Jeśli się pospieszycie to zdążycie jeszcze przed świętami zakupić prezent!
Od 200 zł wysyłka jest darmowa!
Nie ma na co czekać!!!

Dajcie znać, jeśli znajdziecie tam coś dla siebie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...