niedziela, 5 listopada 2017

#wyzwanieczytanie październik, czyli Wyrodna Matka każe robić zdjęcia ;)

Październikowe wyzwanie pojawia się u mnie dopiero w listopadzie i powinnam zebrać za to baty! masakra... ostatnio czas mi po prostu się rozjeżdża, nie wiem, ucieka chyba jakimiś dziurami, bo to niemożliwe, że aż tak bardzo się nie wyrabiam...


#wyzwanieczytanie na październik to zadanie od Gabrysi, czyli Wyrodnej Matki... nie było łatwo!
To trochę bardziej wyzwanie fotograficzne niż czytelnicze, ale było bardzo fajne i rozwijające...

Zasady wyzwania:
TEMAT: 
1. Na zewnątrz
2. Niebieski
3. Jesień
4. Ulubione
5. Mniam!


TYPY ZDJĘĆ:
  • Min. jedno ze zdjęć musi być tak zwanym „flat lay”
  • Na min. jednym ze zdjęć musi znaleźć się jakiś owoc.
  • Na min. jednym ze zdjęć musi znaleźć się książka dla dzieci.
  • Na min. jednym ze zdjęć musi znaleźć się coś elektronicznego z listy: czytnik, tablet, komórka, laptop, klawiatura (w dzisiejszych czasach chyba każdy coś ma).
  • Na min. jednym ze zdjęć musi znaleźć się filiżanka / kubek / szklanka.


U mnie zdjęć jest więcej niż pięć, bo jakoś nie do końca wiedziałam, jak pogodzić tematy z typami...
więc jest misz-masz...

Pierwsze: na zewnątrz, flat lay, kubek



Drugie: niebieskie, flat lay (wyszło?)


trzecie: jesień (ale też na zewnątrz) - oooo kurcze, w tle chyba nie ma owoców, czyli, że nie zaliczyłam?!


czwarte: ulubione, czyli książka Magdaleny Wala :) i jest coś elektronicznego i filiżanka


piąte: MNIAM! no cóż... moje sushi ukochane, wyszło flat lay?


i gratis: książka dla dzieci, flat lay? i nawet kawałek niebieskiego



oraz ulubione i mniam i cytrynka jako owoc, bo i kocham książki tej autorki i pyszna herbatka i moje pierwsze flat lay, z którego jestem zadowolona! ooo i filiżanka przecież...





Matko Wyrodna, proszę, uznaj, że zaliczyłam chociaż na trzy Twoje zadanie...

jeśli chcecie do nas dołączyć to zapraszam! 
Organizatorką zabawy jest Paulina z bloga Yakie Fayne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...