poniedziałek, 11 września 2017

"CzaroMarownik 2018" czyli kalendarz magiczny ;)

Kto mnie zna ten wie, że mam sklerozę... wiecie, o wszystkim zapominam, więc zapisuję sobie, tyle tylko, że... zapominam, gdzie zapisałam! To teraz już nie zapomnę! Roku 2018 strzeż się! A Wy mi zazdrośćcie ;)


CzaroMarownik zachwycił mnie już swoją nazwą, zaraz potem spojrzałam na okładkę i przepadłam! Taka tajemnicza, a jednak prosta, no i kolor odpowiedni - wiecie, nie dość, że ładny to jeszcze wystarczająco ciemny, żeby nie było na okładce zaraz widać śladów użytkowania... to pisze do Was mama, a więc człowiek, który wie, że brudne paluszki uwielbiają zostawiać ślady na maminych przedmiotach!



Jeśli to Was nie przekonuje, a naprawdę nie wiem, dlaczego ciągle Wam mało to pokażę Wam zawartość! Bo w środku też nie byle co! Każdy dzień zaczynamy od pozytywnej myśli, dodatkowo możemy przeczytać horoskop na 2018 rok - ok, ok, ja też nie wierzę, a czytam ;)
A może tak jak ja, chcielibyście mieć idealnie wyposażoną szafę, a wcale nie wiecie, co powinno się w niej znaleźć? Ja już wiem, bo CzaroMarownik ma taką ściągę ;)
Ale nie tylko taką, bo pełen jest porad życiowych, zdrowotnych i urodowych. Naprawdę wierzę, że każdy znajdzie kilka wskazówek dla siebie. Zazwyczaj wyszukiwałam takie rzeczy w internecie, zapisywałam gdzieś i o tym zapominałam, a teraz proszę - wszystko w jednym miejscu. No jakby ktoś stworzył ten kalendarz specjalnie dla mnie! I miejsca na zapiski jest sporo - kolejny plus! 
No sami powiedzcie, czego jeszcze mu brakuje?
 

Ja się dałam zaczarować, a Ty?

Nie mogę się doczekać, kiedy zacznę w nim notować wszystko, co jest mi potrzebne do życia ;) i zdradzę Ci coś... za kilka dni będę miała dla kogoś niespodziankę :D








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...