niedziela, 6 sierpnia 2017

#wyzwanieczytanie czyli Wyzywam Was na Pojedynek Książkowy!

Bo czytanie trzeba promować! Więc promujmy, bawmy się, czytajmy i piszmy! I polecajmy... Jeśli jeszcze nie bierzesz udziału w wyzwaniu to naprawdę nie wiem na co czekasz?!?!


Akcja „Wyzwanie Czytanie” organizowana przez Paulinę z bloga Yakie Fayne będzie odbywać się na blogach:

Co miesiąc jedna z nas rzuca pozostałym wyzwanie! W sierpniu ja mam ten zaszczyt! 


Długo myślałam o tym, jakie postawić przed Wami zadanie i w końcu mam! Nie wiem, czy jest łatwe, czy trudne, ale na pewno dacie radę!
Chciałabym by każda z was przygotowała u siebie alfabetyczny spis lektur do polecenia 🙂
Warunek: Tylko książki polskich autorów (urodzeni w Polsce lub w Polsce mieszkający.

Żebyście nie musiały przerabiać całego alfabetu pozwoliłam sobie go podzielić i każdej z was przydzielić literki. 
Chciałabym, by każda z Was na swoim blogu opublikowała swój fragment alfabetu z wyjaśnieniami, dlaczego właśnie te książki, ja zbiorę to w całość i u mnie pojawi się podsumowanie. Chciałabym również by w każdym z Waszych wpisów pojawiły się linki do pozostałych uczestniczek.

Każda z Was dostała cztery literki, na te litery ma zaczynać się nazwisko autora książki, którą polecicie... 

Paulina: A, B, C, Ć, 
Gabriela: D, E, F, G, 
Magda: H, I, J, K, 
Agata: L, Ł, M, N, 
Ula: O, P, R, S, 
Anna: T, U, W, Z, (ewentualnie Ż, Ź)

nie ma mnie na liście? Nie martwcie się, moje propozycje też się pojawią!

Powodzenia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...