środa, 17 sierpnia 2016

Ta historia wciąga bardziej z każdą stroną! "52 kolory życia" tom III - Magdalena Kozioł

Zdarzają się takie książki, które czyta się z przyjemnością, szybko i chętnie... i nawet korki nie są straszne!




Książka niewątpliwie z każdym tomem nabiera większego rozpędu. I błędy znikają! I w sumie nie ma się czego przyczepić... mimo że bym chciała!

No może odrobinę zapis dialogów utrudnia czytanie, ale można się przyzwyczaić.

W życiu Sally dzieje się wiele, w końcu otwiera kolejny sklep! Jednak znów spotykają ją niezbyt przyjemne zdarzenia – czy też zderzenia... i wiąże się to z wizytami w szpitalach. Niestety, w szpitalu znajdzie się także Jacek, w dodatku w chwili, kiedy Sally będzie chciała być blisko niego, a tu jednak jest jeszcze żona! Chyba Anecie współczuję najbardziej w tej całej sytuacji...

Staram się rozumieć, usprawiedliwiać, ale to jednak zdrada, a zdrada w ogólnym rozrachunku wszystkich bardziej boli niż uszczęśliwia.


To taki temat, który po przeczytaniu książki poruszyłam z mężem. Bo zdrada to  czasem jest codzienność. Mój mąż się okropnie denerwuje, gdy po przeczytaniu jakiejś książki mam ochotę na takie dyskusje, ale cóż ja mogę – zdrada dziś nas nie dotyczy, ale co będzie jutro?


Książkę przeczytałam podczas podróży na urlop. Całkiem przyjemne towarzystwo w drodze nad morze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...