wtorek, 28 czerwca 2016

#32 Link Party na Poligonie

Kolejny wtorek z Wami, jakie to miłe... co prawda zauważyłam właśnie przed chwilą, że Link Party z zeszłego tygodnia się popsuło, a ja nie wiem dlaczego, ale mam nadzieję, że tym razem tak nie będzie...





Muszę się pochwalić, że udało mi się nawiązać współpracę z wydawnictwem, kilkoma autorami i jednym poetą i o tym na pewno niedługo Was dokładniej poinformuję oraz... zaproszę Was do konkursów i kilku zabaw... i mam nadzieję, że będziecie mieli ochotę wziąć w nich udział!

Czytam ostatnio jak szalona, dlatego w tym tygodniu zaproszę Was do czytelniczych postów.
Zacznę od tego, czym jest Book Tour, bo mam ochotę taką akcję zorganizować!
Pojawiła się nawet taka zakładka na blogu, ale na razie są tam linki tylko do akcji, w których brałam udział - muszę uzupełnić o książki, na które czekam, a już niedługo o informacje o organizowanych przeze mnie!
Ostatni Book Tour, w którym brałam udział to książka: Laurelin Paige "Uwikłani. Obsesja".
A w tym tygodniu udało mi się wspomnieć też o czytanej ostatnio książce Magdaleny Witkiewicz "Cześć, co słychać?" i do niej również Was zapraszam!

Te informacje są z zeszłego tygodnia, ale może kogoś jeszcze zainteresuje - to podsumowanie ostatnich pięciu miesięcy moich polowań na promocje bankowe. O tym, jak udało mi się "zarobić" 520 zł. Oraz tak ulokować oszczędności, że na odsetkach zyskałam 68,67zł więcej niż na najlepiej oprocentowanej lokacie, jaką ma w ofercie mój bank. Jeśli chcecie o tym poczytać i sami spróbować to zapraszam!

A teraz... do linku gotowi start!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...