wtorek, 21 czerwca 2016

#31 Link Party na Poligonie

Miło Was znowu widzieć! Lubię te nasze wspólne wtorki... zdradzę Wam tajemnicę, mój 17miesięczny syn nauczył się mówić KAWA, więc na kawę Was zapraszamy!






Powiem Wam, że pierwszy raz zdarza się tak, że przez cały tydzień nie napisałam nic o żadnej książce! Wstyd! Aczkolwiek nie myślcie sobie... czytam! I to jak czytam... tylko jakoś nie mam czasu na pisanie.
A w planach mam tyle tematów do poruszenia! No i te książki już przeczytane wypadałoby Wam podrzucić - może się skusicie...
Ale dzisiejsze Link Party będzie bez książek, za to z finansami, bo takie forsiaste tematy poruszałam ostatnio...

Najpierw moje majowe rozliczenie - kolejny raz możecie zajrzeć nam do portfela. Tym razem mogę się pochwalić własnymi niewielkimi zarobkami.
Drugi post - na pewno ciekawszy - to podsumowanie ostatnich pięciu miesięcy moich polowań na promocje bankowe. Udało mi się "zarobić" 520 zł - a na sporo przelewów jeszcze czekam. Oraz tak ulokować oszczędności, że na odsetkach zyskałam 68,67zł więcej niż na najlepiej oprocentowanej lokacie, jaką ma w ofercie mój bank. Jeśli chcecie o tym poczytać i sami spróbować to zapraszam!
A teraz... do linku gotowi start!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...