wtorek, 7 czerwca 2016

#29 Link Party na Poligonie

za tydzień stuknie nam wspólna trzydziestka wtorkowa... będziecie wtedy ze mną świętować pyszną kawką i ciastkiem? Ale to za tydzień, nie wyprzedzajmy faktów, czym się dzisiaj ze mną podzielicie?






Ostatnio sporo mam pracy, na szczęście takiej zarobkowej... co podnosi mnie bardzo na duchu! Przez to mniej mam czasu na grzebanie w sieci, bo jak już mam chwilę to wolę piaskownicę z synem albo mecz piłkarski rozegrać, a jak już Młody pójdzie spać to do książek zasiadam.... w tym tygodniu zbyt wiele nie przeczytałam, ale mimo wszystko cztery książki znalazły swoje miejsce na blogu:
"Zamek z piasku" Magdaleny Witkiewicz - książka o miłości kończącej się, o odkrywaniu siebie na nowo w objęciach innego mężczyzny, kilka słów o byciu tą drugą. Książka do przemyśleń.
"Szkoła żon" Magdaleny Witkiewicz - jeśli wolicie, żeby było z humorem, troszkę zabawnie o poważnych rzeczach to jest to stanowczo książka dla Was. To książka erotyczna, ale sporo w niej życiowej mądrości. Szybko ją skończycie, jak już zaczniecie czytać :)
"Trzynaście powodów" Jay Asher - książka i dla dużych i tych mniejszych - czyli młodzieży. O konsekwencjach naszych czynów, słów, gestów. 
"Pan Przypadek i trzynastka" Jacek Getner - moje odkrycie! W bohaterze się zakochałam! Słusznie określony jako połączenie Sherlocka i Housea :D

A jak już się Wam znudzi czytanie o książkach to może zerkniecie na kartkę, którą udało mi się zdziałać ;) kolejny exploding box - tym razem z motylami!



To tyle u mnie, a co u Was? zostawcie link.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...