wtorek, 10 maja 2016

#25 Link Party na Poligonie

spotykamy się dwudziesty piąty raz... 
jak to szybko zleciało!
nazbieramy 25 linków w tym tygodniu?



Maj to dla mnie imprezowy miesiąc... od 1 maja mam niemal codziennie gości... 8/10 dni miałam towarzystwo... a dopiero się rozkręca... w maju urodziny wypadają: 4, 7, 10, 11, 12, 13, 14, 19, 19, 21, 22, 24, 26, 28... w dodatku te daty ukrywają urodziny mamy, taty, męża i szwagra oraz 80. dziadka. Więc sami rozumiecie... 

Zapraszam Was na moją stronę , do setki brakuje kilku osób... i byłoby mi bardzo miło, gdybyśmy niedługo przekroczyli tę "magiczną" liczbę :)

Nadal czytam, czytam, czytam... 
"Sekret Julii" to drugi tom serii, którą czytałam, ale wspomniałam również o kolejnych częściach - naprawdę warto!
Nadal chwalę się moim nowym etui oraz filmikiem o ozdabianiu kubka! Podrzucam jeszcze pomysł na zabawę z maluchami, czyli własnoręcznie robione memo. Mojemu synowi się podoba :)


No i finanse... cóż, przyznaję się do błędów jakie popełniłam przez ostatnie pół roku kontrolując wydatki w naszym domu... poczytajcie i nie popełniajcie ich!

A teraz poproszę linki do Waszych artykułów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...