czwartek, 14 kwietnia 2016

20/52 "Uwikłani. Pokusa" Laurelin Paige

Ostatnio całkiem szybko idzie mi czytanie książek, ale z kolei nie znajduję czasu by o nich pisać... dlatego czas najwyższy chociaż kilka słów zostawić na blogu... 
Ostatnio trafiają mi się książki, mniej lub bardziej, ale jednak o seksie...


Okładka książki Uwikłani. Pokusa\\



Cóż, już sama okładka wskazuje, że książka będzie przesycona erotyzmem, a jednak byłam bardzo ciekawa, czy może uda się znaleźć tam coś jeszcze... Nie mam w zwyczaju czytać recenzji książek, chyba, że już po ich przeczytaniu mam ochotę poznać zdanie innego czytelnika, więc o książce nic nie wiedziałam. Drugi tom dotrze do mnie w ramach Book Tour :) więc już nie mogę się doczekać...

Czy nie mogę się doczekać dlatego, że książka jest taka genialna? No nie wiem, czyta się ją szybko i dość łatwo. Jest (dla mnie) tak oderwana od rzeczywistości, że nie mogę się doczekać co będzie dalej... 
A o co chodzi? On - bogaty biznesmen, z bogatej rodziny, niezdolny do głębszych uczuć. Liczy się dla niego tylko seks, no i zrobienie rodziny w balona.
Ona - dziewczyna z problemami, z długami, z przeszłością. Barmanka kończąca studia i mająca nadzieję na awans na menadżera knajpy. 
On ma rodzinę, czyli brata, siostrę i rodziców, aczkolwiek to raczej trudny układ, pozbawiony uczuć, przepełniony nienawiścią. Ona ma tylko brata, dla którego jest utrapieniem i właściwie za sobą nie przepadają. 
Co się stanie, gdy on zaproponuje jej układ? Spłaci wszystkie jej długi w zamian za niewielką przysługę... kiedy odwraca się od niej brat, nie ma już wyjścia - zgadza się. Jednak czy oprócz "pracy" dla niego dojdzie do czegoś jeszcze? I co z jej obsesjami w takiej sytuacji?

Nie powiem, żeby książka mnie porwała, przemieliła i została we mnie na długo, ale żeby wieczorem usiąść i wyłączyć się na otaczający nas świat, a zatopić się w książce pełnej erotyzmu i poplątanych psychologicznie bohaterów - całkiem niezły wybór.

Ciekawa jestem drugiego tomu. Bo skoro już jeden przeczytałam to przecież muszę wiedzieć, co będzie dalej... 

Stan: Zaczytany - dziękuję za możliwość przeczytania książki!



PODSUMOWANIE:

308 stron
  20/52
 2,5 cm


Pierwsze spotkanie z autorem
Debiut autorski 
Pierwszy tom z serii
Klasyczny romans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...