wtorek, 26 kwietnia 2016

#23 Link Party na Poligonie

U mnie przed domem uwijają się robotnicy, ja rysuję na podłodze kolejne autka na metrowej kartce i popijam kawę w chwilach, kiedy mój syn udoskonala rysunki. A jak Wam mija dzień? Zaprosicie mnie do siebie?




Czas ucieka przez palce! Majówka zapowiada się spokojna, w domu, pewnie ktoś wpadnie na grilla. I dobrze. Za to kolejny weekend spędzimy ze znajomymi... jeszcze nie wiem gdzie, ale to nie ma znaczenia! 
Osiem osób plus mój syn. Trzy dni. Domek w górach. Dużo grillowania. Dużo planszówek i kart. Dużo niezdrowego żarcia. Piękne!

Co robię? Czytam. Wciągnęła mnie seria z Julią, czyli "Dotyk Julii", właśnie czytam drugi tom... teoretycznie nie lubię fantastyki, ale to nawet jakoś się czyta samo... nie żebym się wciągnęła na maksa, ale jest przyjemne. 
Przeczytałam "Zamek z piasku" Magdaleny Witkiewicz i "Klątwę utopców" Magdaleny Banach. I właśnie jestem w trakcie "Billy, kot który ocalił moje dziecko" Louise Booth. 
Bo czytam jedną książkę papierową a jedną elektroniczną. Zawsze.
Dodatkowo pozwoliłam sobie na szaleństwo i zamówiłam książki. Cztery. Ale w cenie dwóch. Taaak sprytnie ;)
Co do książek ostatnio wspominałam o "Uwikłani. Pokusa" ciągle czekam na Obsesję - tom drugi. A jeżeli seks w książkach Was nie kręci to może przygody samotnych tatusiów? Można się pośmiać czytając  "Awaria małżeńska"  Magdaleny Witkiewicz!

A jeśli masz w domu nieulubiony kubek i chwilę czasu to zapraszam na szybki filmik o ozdabianiu! Podrzucam jeszcze pomysł na zabawę z maluchami, czyli własnoręcznie robione memo. Mojemu synowi się podoba :)

I słów kilka o ciąży, czyli co warto kupić by przetrwać te 9 miesięcy. To drobiazgi, ale u mnie okazały się bardzo pomocne.

Jeszcze raz zapraszam na moje podsumowanie finansowe, chwalę się tam dodatkowym groszem (całe 260 zł) tylko z tego względu, że otworzyłam konto w banku! Więcej na ten temat możecie poczytać TUTAJ



A teraz poproszę linki do Waszych artykułów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...