wtorek, 12 kwietnia 2016

#21 Link Party na Poligonie

Kolejny wtorek, kolejne link party... kolejny raz liczę na to, że mnie zaprosicie do siebie!





Ostatnie Link Party to aż 16 linków! Przekroczyłam magiczną dwunastkę ;) bardzo Wam za to dziękuję!
To co, w tym tygodniu nowy rekord?? 

Wiem, znowu mnie tu prawie nie było, ale jakoś nie umiem tego przemóc...
za to przemogłam się w innych kwestiach... po pierwsze wezmę udział w spotkaniu Kreatorek w Katowicach :D  i jestem niesamowicie szczęśliwa! Przyznam się Wam, to jest moje PIERWSZE wyjście do obcych ludzi, zupełnie świadomie i z własnej woli, od ponad 3 lat! 
I w tym samym tonie druga sprawa: zaprosiłam znajomych z pracy męża do nas... i było miło! i to prawdopodobnie nie ostatnie spotkanie!

No dobra, i po cichu mam nadzieję, że uda mi się zorganizować u nas Dzień Dziecka! Mąż jest nastawiony sceptycznie a ja jestem mocno nakręcona!

Dajcie się jeszcze zaprosić na moje podsumowanie finansowe, chwalę się tam dodatkowym groszem (całe 260 zł) tylko z tego względu, że otworzyłam konto w banku! Więcej na ten temat możecie poczytać TUTAJ
I kilka słów o książce, którą ostatnio czytałam, czyli "Pan Wilk i Kobiety"


A teraz już linkujmy!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...