wtorek, 8 marca 2016

#16 Link Party na Poligonie

Te wtorki z Wami i Waszymi blogami są uzależniające!

Miło mi, że wiele osób zagląda tu regularnie i już od rana zostawia swoje linki. Dziękuję Wam za to!





Kolejny wtorek. Znowu tu jestem i czekam na Wasze linki. Kolejny dobry dzień się zapowiada!

Pozwolicie mi w kilku słowach wspomnieć o czym pisałam w tym tygodniu?

W kwestii finansowej wspomniałam o tym, co robię by kilka groszy wpadło dodatkowo do naszej skarbonki... i wcale się przy tym nie męczę!
Ostatnio wspomniałam też co nieco o depresji, niestety dopada coraz więcej osób! A samemu ciężko sobie z nią poradzić.
Jeśli chodzi o to, co zmajstrowałam własnymi łapkami to w tym tygodniu nie wzniosłam się na wyżyny i przygotowałam tylko pudło na zabawki syna, ale i tak mnie to bardzo ucieszyło.
Z czytaniem nadal u mnie krucho... tylko jedna książka, fantastyka! "Czerwona królowa" królowała podczas mojej podróży

Może rzucicie okiem na Youtube
Mam zamiar niedługo zacząć wrzucać tam regularnie filmiki... może wtedy wpadnie Wam coś w oko...


To co, linkujemy?

Jeśli macie ochotę dorzućcie w komentarzu fotkę z artykułu... może kogoś przekona bardziej zdjęcie niż sam tytuł...?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...