wtorek, 1 marca 2016

#15 Link Party na Poligonie

Znów zapraszam Was w moje skromne progi, częstuję kawką i owocową herbatką... czy to odpowiednia pora na lody? Takie z bitą śmietaną... bo mam ogromną ochotę! 




Uwielbiam wtorkowe ranki, kiedy mam pewność, że do porannej kawy będę miała już kilka linków od Was... cudownie móc tak zacząć dzień... 

Kontrolowanie wydatków weszło mi w nawyk na szczęście, kolejny krok to budżet. Za 10 dni okaże się jak nam poszło! I kolejny raz zapraszam do poczytania o sposobach na oszczędzanie podczas zakupów. 
Tym razem przepis to nie byle co... uwielbiam sushi, a jeszcze bardziej lubię, gdy ktoś je dla mnie robi, dlatego zapraszam na filmiki mojego brata!
A do tego kartka dla babci na 90. urodziny... jakoś nie robię sobie nadziei, że dożyję takiego wieku... a jak się mojego kuzyna córka postara to Babcia ma szansę zostać praprababcią!

W tym tygodniu tylko jedna książka! ale może zerkniecie na podsumowanie czytelnicze stycznia?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...