sobota, 20 lutego 2016

Szybki i tani obiad - makaron z sosem pieczarkowym

Najbardziej cenie sobie dania szybkie i proste. 

Macie ochotę na obiad z TRZECH składników? :) 







Nie mam serca do spędzania całych godzin w kuchni, nie mam też do tego warunków... choć mam nadzieję, że ja i moja kuchnia kiedyś się pokochamy i goście od progu będą witani zapachem pysznego ciasta albo pieczonego chleba... wierzę, że tak będzie - kiedyś.

Dziś ma być łatwo, szybko i przyjemnie. Szybki przepis. Tani obiad. 
I uwielbiany przez nas makaron!

Makaron z sosem pieczarkowym. Pewnie każdy z Was ma to danie już za sobą, ale ja jestem nim ostatnio zachwycona.

Składniki:

makaron
pieczarki
ser mascarpone
cebula
sól i pieprz


Pieczarki obieramy i kroimy w plasterki, słupki, kawałki czy co tam sobie wymyślimy...
Najpierw na patelni ląduje posiekana cebulka, potem pieczarki. Lekko je solimy.
W międzyczasie gotujemy makaron. 
Kiedy pieczarki puszczą wodę i trochę jej odparuje dodajemy serek mascarpone i mieszamy. Przyprawiamy jak lubimy.




Gotowe. 
Proste, prawda?
Może nie są to kulinarne ani smakowe wyżyny, ale całkiem pyszne ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...