wtorek, 9 lutego 2016

#12 Link Party na Poligonie

Witam Was po raz dwunasty! Szalenie miło mi Was gościć znowu... na co macie dziś ochotę? Kawka? Herbatka? Winko?




Kolejny wtorek zacznę z Wami... zaczynam w nocy, bo liczę na to, że gdy rano wstanę i zasiądę z wielkim kubkiem kawy do komputera będę już miała sporą listę linków do odwiedzenia...
Jestem pewna, że tak właśnie będzie, bo na Was zawsze można liczyć...

Dacie się zaprosić na przegląd tygodnia?

Niewątpliwie najchętniej czytaliście o moich sposobach na oszczędzanie podczas zakupów. Dziękuję Wam za podzielenie się swoimi sposobami w komentarzach! Pamiętacie mój exploding box ślubny? Spodobał się! Zabieram się więc do robienia podobnego na 80 urodziny Babci męża, oraz na 90. urodziny mojej Babci. 
Kilka książek udało mi się przeczytać, więc do nich zapraszam, a potem może zerkniecie na podsumowanie czytelnicze stycznia?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...