wtorek, 5 stycznia 2016

#7 Link Party na Poligonie

To już siódme nasze spotkanie! Nie macie pojęcia jak się cieszę...
Niewątpliwie tygodniowe Link Party cieszyło się większą popularnością, więc i tym razem bawimy się aż do poniedziałku!








Zapraszam Was serdecznie do zostawiania linków, ale również do zaglądania na inne blogi. 
Oczywiście, ja zajrzę wszędzie i zostawię po sobie ślad - uwielbiam te rajdy po Waszych blogach. Podejrzewam, że gdyby nie ta zabawa wiele artykułów bym przegapiła...


Jeśli macie ochotę poczytać, co u mnie ostatnio to zapraszam:
Przede wszystkim wyzwania - moja radość, wierzę, że wynikną z tego same dobre rzeczy!
Jeśli macie ochotę na dość "lekkie" książki na długie wieczory to pisałam aż o dwóch: "Siostra mojej siostry" i "Pojedynek uczuć"
A oprócz tego małe podsumowanie blogowe zeszłego roku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...