poniedziałek, 21 grudnia 2015

Choinki w moim domu - handmade

Kolejna ozdoba świąteczna zagościła w moim domu.
Tym razem to choinka z wacików, miały być również bombki w postaci koralików, ale jakoś mi nie pasują...







Powstała na papierowej bazie z płatków kosmetycznych. Banalnie proste!

Do tej pory gromadziłam wszelkie pomysły w postaci notatek lub zdjęć, ale wykonanie ich ciągle odkładałam na potem. Tak, zbiór jest ogromny, a ciągle nic nie robię. Więc zaczęłam działać...

Także kilka nowych projektów już czeka by je Wam pokazać :)


a poniżej choinka jaką dostałam w zeszłym roku!
Piękna. Wykonanie takiej też mi się marzy, ale to może w przyszłym roku jak Dzieć będzie nieco większy...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...