poniedziałek, 21 grudnia 2015

#5 Poligonowe Link Party

Nadal zapraszam Was na Świąteczne Link Party. To zaproszenie jest aktualne do końca roku, mam więc nadzieję, że podzielicie się ze mną swoimi artykułami dotyczącymi świąt, prezentów, strojów, tradycji, a może sylwestrowych szaleństw, przepisów na pyszne przekąski na imprezę i postanowień?



A dziś, jak w każdy wtorek, zachęcam Was do zostawienia tu śladu po sobie w postaci adresu do swojego artykułu z zeszłego tygodnia... muszę sprawdzić, jak dużo przegapiłam i nadrobić zaległości.





I jak zwykle zachęcam Was do zajrzenia pod trzy inne adresy i zostawienia tam komentarza
A ja obiecuję zajrzeć do Was wszystkich 

Zabawę czas zacząć!



Pozwolę sobie jeszcze zaprosić Was do moich ostatnich wpisów:

Cieszący się największym powodzeniem - mój spis wydatków!

Książka na długi zimowy wieczór - "We dwoje"

Grudniowe Wyznania, do których czujcie się nominowani

I moje ostatnie diy, czyli choinka z płatków kosmetycznych




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...