niedziela, 15 listopada 2015

goście? to musowo mus!

Czasem mam ochotę na coś słodkiego, a jeszcze jak dodatkowo dzwoni szwagierka, że wpadnie na kawę to już musowo musi być coś dobrego... musowo... no właśnie, padło na mus czekoladowy. Prosty i szybki. Tak, nie trzeba ani masła, ani jajek. 



  • 300 ml śmietany 36%
  • 100 g ulubionej czekolady

Najlepiej byłoby dodać gorzkiej, a wtedy można dodać odrobinę cukru pudru, łyżeczkę lub łyżkę - jak wolisz, Ale można również dodać trochę gorzkiej i trochę mlecznej, wtedy cukier puder jest zbędny.
  • Czekoladę należy roztopić w kąpieli wodnej, odstawić do przestudzenia
  • Śmietanę ubić na sztywno
  •  Powoli dodawać czekoladę do kremówki miksując ją 



A potem hulaj dusza! można dodać banany - ale nie polecam, bo są bardzo słodkie. Ale jabłko, ananas, wiśnie będą akurat. Ja jeszcze na dno i połowie szklanki dodałam pokruszone ciasteczka.
Na wierzch odrobinę bitej śmietany i gotowe!








Chciałam Was też zaprosić do internetowego sklepu, gdzie aktualnie jest sporo promocji, nie jestem pewna, czy jeszcze trwa, ale zrobiłam zakupy na wyprzedaży do 88%, wiec warto. Moje szwagierki zawsze są zadowolone z tych torebek i bluzek, więc i tym razem tam szukam prezentu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...