poniedziałek, 9 listopada 2015

etykiety kuchenne - dzielę się

W trakcie porządków kuchennych doszłam do wniosku, że czas najwyższy zmienić etykiety na słoiki, więc stworzyłam nowe. Może ktoś ma ochotę skorzystać? 


Najpierw myślałam o czymś szarym i takie powstały jako pierwsze, ale potem pomyślałam, że żółte będą mi pasowały bardziej. No dobra, tak naprawdę to chyba zrobię sobie czerwone!
Poniżej tylko kilka etykietek, jeśli chcecie dodam inne przyprawy, napiszcie tylko jakie.

Zastanawiam się, czy nie zrobić jednak jakichś kanciastych... właściwie teraz takie miałam, więc może czas na jakąś odmianę... 

Nie jestem do końca zadowolona ze swojej szafki na przyprawy, macie jakieś ciekawe rozwiązania tego problemu? 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde Twoje słowo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...